چمن مصنوعی زمین گلف

افراد بسیاری ماهیانه مشغول بازی گلف در ایران هستند. این ورزش بسیار جالب است و محبوبیت زیادی دارد و برای اینکه بتوانید به خوبی گلف بازی کنید باید بیشتر تمرین کنید و روی مهارت های تان کار کنید. هرچند که کشور عزیزمان زمین های گلف بسیاری دارد اما بیشتر این زمین های ورزشی در تهران واقع شده اند. در هر صورت با وجود اینکه بازی گلف بسیار جذاب و سرگرم کننده است اما شاید ترجیح بدهید این بازی را در خانه خودتان و در کنار دوستان و خانواده انجام دهید.

اگر دوستدارید بازی گلف را در کنار خانواده و در خانه خود تجربه کنید، نیاز نیست یک زمین چمن بزرگ داشته باشید، ما به شما کمک می کنیم که با استفاده از چمن مصنوعی یک زمین گلف حرفه ای و زیبا برای خودتان داشته باشید.

چمن مناسب زمین گلف

چمن های طبیعی معمولا ماندگاری کمی دارند و بسیار آسیب پذیر هستند. در حالی که چمن مصنوعی گلف دوام و ماندگاری بالایی دارد و به شما این امکان را می دهد تا حداقل ۱۰ سال از آن استفاده کنید. اگر شما یک بازیکن گلف هستید، برای شما بسیار اهمیت دارد که از چمن مصنوعی گلف برای انجام تمرینات خود در یک محیط آرام و بدور از استرس استفاده کنید.

تعویض مداوم تکه های چمن طبیعی به دلیل خشک شدن و آسیب دیدن آن کار چندان جالبی نیست و علاوه بر زمان بر بودن، بسیار پر هزینه است و ظاهر زمین گلف را هم زشت می کند. برای همین بهترین راه استفاده از خرید چمن مصنوعی گلف است زیرا از مواد نایلونی درجه یک ساخته شده است و در برابر تغییرات آب و هوایی مقاوم بوده و امکان نصب در سردترین و گرمترین روزهای سال در هر نقطه ای از کشور ایران را دارد.

بیشتر چمن مصنوعی ورزشی هایی که توسط شرکت ایرانیان چمن برای زمین گلف استفاده می شوند، دارای الیاف ۲۵ میلیمتری بوده و از تراکم بسیار بالایی برخوردار هستند. این موضوع علاوه بر افزایش عمر مفید چمن به انعطاف بیشتر آن در حین انجام بازی گلف کمک می کند. در نتیجه نباید نگران آسیب دیدن چمن های مصنوعی باشید که در زمین گلف مورد استفاده قرار می گیرند.

چمن مصنوعی گلف

اگر می خواهید بصورت منظم و طولانی مدت بر روی زمین های گلفی که با استفاده از چمن مصنوعی ساخته شده اند ورزش کنید، می توانید با خیال آسوده و در هر شرایط آب و هوایی از این محصول استفاده نمایید. به دلیل کیفیت بالایی که چمن های مصنوعی ورزشی ما دارند امکان رانندگی و ترددهای بسیار بالا بر روی چمن هایی که در زمین گلف نصب می کنیم وجود دارد.

گروه ایرانیان چمن به شما کمک می کند تا یک زمین گلف عالی با استفاده از چمن های نایلونی با کیفیت بالا داشته باشید که حداقل ۱۷ میلیمتر ضخامت دارند و از زیرسازی بسیار با کیفیتی برخوردار می باشند. این چمن ها ظاهری کاملاٌ طبیعی داشته و دارای الیاف متراکم و بسیار منعطف و مقاومی می باشند و برای نصب در مکان های مختلف به ویژه زمین های حرفه ای گلف مناسب می باشند.

همانطور که گفته شد، اغلب چمن های مصنوعی دارای مقاومت بالایی هستند، اما اگر برای مواردی مانند زمین گلف مورد استفاده قرار بگیرند باید حتماً از نوع ورزشی باشند. زیرا چمن مصنوعی ورزشی کیفیت و دوام بالاتری دارد و فرآیند تولید و نصب و زیرسازی آن هم با چمن مصنوعی تزئینی بسیار متفاوت است.

نصب چمن مصنوعی در زمین گلف

ما همواره به مشتریان خود پیشنهاد می کنیم که اگر مایل هستند می توانند خودشان چمن ممصنوعی خریداری شده را نصب کنند. اما اگر دوستدارید که یک تیم حرفه ای اینکار را برای شما انجام دهد، ما همیشه آماده ارائه بهترین خدمات در زمینه نصب چمن مصنوعی به مشتریان گرامی هستیم و تا حد امکان سعی می کنیم تا کار نصب را بصورت کاملاً حرفه ای و دقیق انجام دهیم.

تیم مشاوره تخصصی ایرانیان چمن می توانند شما را برای انتخاب و خرید چمن مصنوعی با قیمت مناسب راهنمایی کنند و برای داشتن یک زمین چمن گلف مشاوره های تخصصی را به شما ارائه نمایند تا بتوانید با آگاهی بیشتری نسبت به انتخاب بهترین مدل چمن ورزشی مناسب زمین گلف اقدام کنید.

پیش از هرچیز باید کار آماده سازی زمین گلف را انجام دهید. نصب چمن مصنوعی یکی از تخصصی ترین کارهایی است که اگر به خوبی انجام نشود، نمی توانید انتظار یک سطح کاملاً صاف و بدون شکستگی را داشته باشید. اینکار در مورد زمین های گلف به مراتب به دقت و تجربه بالاتری نیاز دارد.

حتماً باید از مسطح بودن زمین گلف اطمینان حاصل کرد. باید به خوبی پستی و بلندی های زمین را مورد بررسی قرار داد تا مشکلی برای اجرای بازی گلف به وجود نیاید. در صورتی که همه این موارد به خوبی برطرف شود، می توانید کار نصب چمن مصنوعی زمین گلف را شروع کنید و یک زمین بازی بسیار حرفه ای ساخته شود که بتواند با زمین بازی که در هنگام انجام مسابقات گلف استفاده می کنید، رقابت کند.

مزایای نصب چمن مصنوعی چیست؟

همه زمین های گلف مشابه یکدیگر نیستند و ممکن است تفاوت هایی بین زمین گلف باشگاه های مختلف وجود داشته باشد. اما چیزی که همیشه باید مورد توجه قرار دهید، دوام و ماندگاری و کیفیت چمن است.

اگر شما از چمن مصنوعی گلف برای احداث باشگاه یا یک زمین ورزشی استفاده می کنید، دیگر نگران هرس کردن های مداوم و کندن علف های هرز نخواهید بود. نکته مهم این است که شما بتوانید در یک زمین گلف استاندارد و حرفه ای تمرین کنید و اینکار با استفاده از چمن مصنوعی امکان پذیر است.

چمن مصنوعی ورزشی

چمن های طبیعی مشکلاتی از قبیل نیاز به آبیاری، کود دهی و سمپاشی، هرس کردن با استفاده از ماشین های چمن زنی و بسیار مشکلات دیگر مانند عمر مفید پایین دارند. چمن طبیعی در برابر لگدمال شدن بسیار آسیب پذیر است اما چمن مصنوعی ورزشی به راحتی به حالت اولیه خود باز می گردد و در برابر ترددهای بالا مقاومت فوق العاده زیادی دارد.

علاوه بر تمام این موارد که بیان شد، شما می توانید در هر شرایط آب و هوایی و در تمام طول سال از زمین گلف مصنوعی استفاده کنید. سیستم زهکشی که چمن های مصنوعی ورزشی دارند کار تخلیه آب حاصل از بارندگی را ساده کرده است و تابش نور خورشید یا عدم وجود آن نمی تواند در کیفیت این چمن ها تاثیر منفی داشته باشد.

نگهداری از زمین گلف چمن مصنوعی

همانطور که بیان شد، نیازی به آبیاری و کود دادن چمن های مصنوعی ندارید. فقط کافی است هرچند وقت یکبار سطح چمن ها را جارو کنید تا از برگ های خشک و گرد و غباری که بر روی آن نشسته است خلاص شوید!

اگر کار تمیزکردن شاخ و برگ ها و جارو کردن چمن ها را به خوبی و مرتب انجام دهید، می توانید برای سال های طولانی از داشتن یک زمین چمن مصنوعی گلف لذت ببرید.

فروشگاه چمن مصنوعی در تهران

ایرانیان چمن یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت های فروش چمن مصنوعی ورزشی در تهران و کشور می باشد. این شرکت دارای ۱۴ سال سابقه در زمینه احداث زمین های ورزشی بسیاری مانند زمین های فوتبال و گلف در سراسر کشور بوده است.

ایرانیان چمن با راه اندازی یک فروشگاه چمن مصنوعی آنلاین کار انتخاب و خرید چمن های ورزشی و تزئینی را برای افرادی که در سراسر کشور به این محصول نیاز دارند، ساده تر کرده است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی در زمینه خرید انواع چمن هایی که برای نصب در زمین گلف مناسب هستند با تلفن ۳۳۳۸۰۳۹۲ – ۰۲۱ در ارتباط باشید.