چمن مصنوعی گلف

گلف یکی از قدیمی ترین ورزش هایی است که در اروپا و در حدود ۶۰۰ سال پیش اختراع شد. از آن زمان تا کنون ورزش گلف تغییرات و پیشرفت های زیادی در نوع بازی و قوانین و حتی نوع و کیفیت زمین چمن داشته است. باور عمومی این است که گلف ورزشی است که بیشتر افراد میانسال و ثروتمند به آن علاقه دارند! درحالی که خیلی از جوانان که شاید خیلی ثروتمند هم نباشند به راحتی می توانند گلف بازی کنند.

چمن مصنوعی برای گلف یکی از انواع چمن مصنوعی ورزشی محسوب می شود که دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و البته از نظر قیمت کاملاً مقرون به صرفه است. اگر می خواهید با این محصول بیشتر آشنا شوید تا پایان این مطلب با ایرانیان چمن همراه باشید.

چمن مصنوعی گلف

امروزه افراد زیادی به بازی گلف علاقه نشان می دهند و به همین خاطر اهمیت ساخت زمین گلف بصورت استاندارد بسیار بیشتر از گذشته شده است. همانطور که می دانید زمین گلف بصورت سنتی با استفاده از چمن های طبیعی آماده سازی می شود اما به دلیل شرایط جغرافیایی و زیست محیطی ایران به دلیل کمبود آب و خشکسالی، در بیشتر مناطق نمی توان از چمن طبیعی استفاده کرد.

چمن مصنوعی گلف

برای همین منظور چمن مصنوعی گلف می تواند به عنوان جایگزینی برای مدل طبیعی آن باشد و البته قیمت ارزان تری هم دارد و هزینه های نگهداری و مراقبت از آن هم بسیار پایین تر است. البته برای اینکه بتوانید به خوبی بر روی چمن مصنوعی گلف بازی کنید باید از کفش های مخصوصی استفاده نمایید که اصطلاحاً میخ دار هستند و مانع از لغزیدن پای بازیکنان حین دویدن بر روی چمن می شوند.

خرید چمن مصنوعی گلف

اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای زمین گلف را دارید باید بدانید مدل هایی که دارای تراکم بیشتری بوده و الیاف آن بصورت مجعد، فنری شکل و با ارتفاع کوتاه می باشند برای نصب در زمین گلف مناسب هستند. مجعد بودن الیاف چمن مصنوعی مخصوص زمین گلف باعث می شود تا الیاف در یک جهت قرار نگیرند و هنگام بازی توپ گلف به راحتی بر روی زمین حرکت کند. همانطور که می دانید در این بازی می بایست توپ را درون حفره بیندازید و اگر از چمن مصنوعی مناسب استفاده نشود می تواند دردسر ساز شود.

نحوه نصب چمن مصنوعی در زمین گلف

برای نصب چمن مصنوعی در زمین های ورزشی به خصوص در زمین گلف، باید از زیرسازی که بتواند به خوبی آب حاصل از بارندگی یا شستشو را از خود عبور دهد، استفاده شود. بطور معمول در نصب چمن های ورزشی از یک لایه معروف به ژئوتکس استفاده می شود که بر روی زمین قرار می گیرد. این لایه که از انعطاف بالایی برخوردار است به وسیله چسب مخصوصی به نام چسب سمینگ تیپ یا پلی اورتان به سایر لایه های چمن مصنوعی متصل می شود. این چسب در شرایط آب و هوایی مختلف و در دماهای بسیار گرم و سرد دوام خوبی دارد.

فروشگاه چمن مصنوعی در تهران

چمن مصنوعی گلف

ایرانیان چمن یکی از باسابقه ترین شرکت های فروش چمن مصنوعی در تهران است که از حدود ۱۶ سال پیش فعالیت خود را در زمینه فروش چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی در تهران آغاز کرده است. ایرانیان چمن با راه اندازی فروشگاه چمن مصنوعی اینترنتی سعی در ساده تر کردن امکان انتخاب و خرید محصولات خود داشته است. شما می توانید از میان مدل های متعددی که در وب سایت وجود دارد، خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید و یا برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش بصورت تلفنی با ۰۲۱۳۳۳۸۰۳۹۲ از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب در ارتباط باشید.