چمن مصنوعی برای بالکن

شما اغلب از بالکن برای جه کارهایی استفاده می کنید؟ آیا از فضای بالکن فقط برای خشک کردن لباس یا انبار وسایل دم دستی استفاده می کنید؟

در سال های اخیر فضای بالکن فقط به عنوان محلی برای خشک کردن لباس ها و یا انبار وسایل دم دستی استفاده نمی شود. افراد زیادی هستند که با چمن مصنوعی بالکن خانه خود را به زیبایی تزئین می کنند و یک فضای مناسب و سرسبز برای بازی بچه ها یا باغچه ای کوچک و زیبا به وجود آورده اند.

چمن مصنوعی برای بالکن

بدون شک بیشتر خانه ها و آپارتمان ها دارای بالکن هایی هستند که دارای کف موزاییک و دیوارهای بتنی و سرد و بی روح هستند و نمی توان از این فضا به عنوان محلی برای بازی بچه ها یا حیوانات خانگی استفاده کرد.

می توانید با استفاده از چمن مصنوعی فضای بالکن را تزئین کنید و لباس های خود را هم برای خشک شدن بر روی طناب بیاندازید. اگر میز و صندلی مناسبی دارید می توانید با قرار دادن آنها در بالکن فضای خوبی برای استراحت خود آماده کنید. همچنین از این فضا می توانید محیط شیک و زیبایی برای بازی بچه ها با ترکیب چوب ترمو و چمن مصنوعی به وجود آورید.

بر خلاف چمن های طبیعی که همیشه به نور آفتاب نیاز دارند از چمن های مصنوعی در هر فضایی حتی در سایه هم می شود استفاده کرد و نیازی به آبیاری و هرس کردن هم ندارند.

بنابراین می توانید با کمی سلیقه و حوصله به خرج دادن یک فضای سرسبز و زیبا در خانه خود درست کنید.

البته نصب چمن مصنوعی در بالکن کار چندان ساده ای نیست و اگر نکات مهمی که در ادامه بیان می کنیم را رعایت نکرده باشید قطعاً نمی توانید یک بالکن شیک و زیبا داشته باشید.

نکات مهم هنگام خرید چمن مصنوعی برای بالکن

در واقع نمی توان گفت که چمن مصنوعی برای بالکن دقیقا یک مدل خاص است و شما مجبور به انتخاب همان محصول هستید. بنابراین کدام چمن مصنوعی برای بالکن مناسب تر است؟

چمن مصنوعی رولی یا تایلی؟

بطور کلی دو نوع چمن مصنوعی وجود دارد، یکی رولی و دیگری تایل چمن مصنوعی که بصورت مربع هایی با اندازه های مشخص هستند.

اگر می خواهید فقط قسمت کوچکی از بالکن را چمن کنید، شاید نصب تایل چمن مصنوعی ارزان قیمت تر باشد. اما برای پوشش کامل کف بالکن بهتر است از چمن های رولی که ارزان قیمت تر هستند استفاده نمایید.

جهت خرید چمن مصنوعی برای بالکن می توانید با شماره ۰۲۱۳۳۳۸۰۳۹۲ در تماس باشید.

زهکشی بالکن

کف اغلب بالکن ها موزاییک یا بتنی است و هیچ راه نفوذی برای جذب آب ندارد. به همین خاطر کف بالکن را با شیب مناسب درست می کنند تا آب از طریق ناودان از آن خارج شود. بنابراین باید از چمن های مصنوعی برای نصب در بالکن استفاده کنید که دارای زهکش بسیار خوبی باشند تا آب حاصل از شستشو یا بارندگی به راحتی از زیر آن خارج شود.

اگر زهکشی مناسب نداشته باشید به دلیل تجمع آب در زیر چمن، گند آب ایجاد شده و با ایجاد کپک بوی نامطبوعی به مشام می رسد. همچنین باعث تجمع آفاتی مانند سوسک خواهد شد.

بهترین نوع چمن مصنوعی برای بالکن

پاسخ به اینکه چه نوع چمن مصنوعی برای بالکن مناسب است کاملاً به نحوه استفاده شما از بالکن بستگی دارد. اگر به دفعات و زیاد در بالکن رفت و آمد دارید باید از محصولاتی که دارای لایه بکینگ ضخیم و الیاف مقاوم و متراکم تری هستند استفاده کنید. شاید کمی قیمت و هزینه بیشتری بپردازید ولی در عوض چندین سال برای شما ماندگار خواهد بود.

جهت مشاهده قیمت چمن مصنوعی کلیک کنید.

نکات مهم نصب چمن مصنوعی در بالکن

  • ابتدا باید کف بالکن را کاملاً تمیز کنید تا هیچ گرد و غباری وجود نداشته باشد
  • رول چمن را مطابق با طول بالکن برش بزنید و لبه های آن را به چسب دو جزئی آغشته نمایید
  • رول های چمن را به آرامی به کف بالکن بچسبانید و رول را آرام باز کنید تا به انتها برسد
  • لبه های چمن مصنوعی را به کف بالکن فشار دهید تا محکم بچسبد