چمن مصنوعی ورزشی

آیا شما هم دوست دارید تعطیلات آخر هفته را در کنار خانواده تان باشید و همراه با تعداد زیادی از فامیل به یک فضای باز برای تفریح بروید؟ بیشتر افراد پارک ها را برای گذراندن روزهای تعطیلات انتخاب می کنند زیرا فضای سبز مناسبی در خانه شان ندارند. اما اکنون که بیماری کرونا شیوع پیدا کرده است امکان استفاده از پارک ها وجود ندارد اما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی یک فضای سبز عالی و زیبا در حیاط خانه یا پشت بام تان ایجاد کنید.

بیشتر بازی هایی که در پارک ها و فضای سبز بیرون از خانه انجام می شوند به دلیل داشتن زمین چمن، بازی های پر تحرک هستند و معمولا توپ فوتبال پایه ثابت این بازی هاست. چمن مصنوعی ورزشی برای ساخت زمین فوتبال در حیاط یا پشت بام خانه های ویلایی و مستقل ایده جالبی است. حتی می توانید از چمن های مصنوعی برای ساخت زمین بازی برای بچه ها در بالکن استفاده کنید.

نکات جالب درباره چمن مصنوعی

چمن مصنوعی

بازی های پرطرفدار مانند فوتبال، والیبال و بسکتبال از متداول ترین بازی های ورزشی است. اگر دوستداری علاوه بر سرگرم شدن مقدار زیادی کالری بسوزانید حتما فوتبال بازی کنید. شما می توانید از چمن مصنوعی برای زمین فوتبال استفاده کنید و حیاط خانه تان را به یک زمین ورزشی عالی تبدیل کنید.

متاسفانه همه مناطق کشور ما آب و هوای مناسبی برای رشد چمن های طبیعی ندارد یا خیلی گرم و خشک بوده و یا سرد و کوهستانی و بارندگی های زیاد اجازه استفاده از چمن طبیعی را به دلیل خیس شدن و ایجاد گل و لای نمی دهد. بنابراین خرید چمن مصنوعی برای این مناطق بهترین راه حل می باشد. این چمن ها به دلیل داشتن منافذی در لایه زیرین شان به راحتی آب را از خود عبور می دهند و بعد از بارش باران به سرعت خشک و قابل استفاده می شوند.

چمن مصنوعی نیازی به هرس کردن، کود دهی و سمپاشی ندارد بنابراین هزینه های نگهداری آن بسیار کم تر از چمن طبیعی است. در هر شرایط آب و هوایی قابل نصب و استفاده است و کاملا سازگار با محیط زیست می باشد. به دلیل داشتن الیاف کاملا استاندارد هیچگونه حساسیت پوستی به ویژه برای کودکان ایجاد نمی کند. حتی از چمن مصنوعی می توانید برای حیوانات خانگی نیز استفاده کنید.

چمن مصنوعی ورزشی برای زمین فوتبال

چمن مصنوعی برای زمین فوتبال

اگر امکان نصب چمن مصنوعی در حیاط خانه تان وجود دارد می توانید از چمن منصوعی ورزشی برای ساخت زمین فوتبال استفاده کنید. ارتفاع الیاف مناسب برای چمن کردن زمین های ورزشی به ویژه فوتبال از ۲۵ میلیمتر شروع می شود. به دلیل داشتن الیاف منعطف و داشتن خاصیت ارتجاعی در هنگام بازی کردن و زمین خوردن بچه ها آسیبی به آنها نمی رسد.

می توانید از چمن ورزشی دوبافت استفاده کنید که دارای دو نوع رنگ بندی سبز تیره و روشن است و یک زمین فوتبال بسیار زیبا در حیاط خانه تان برای بازی و تفریح خود و خانواده تان ایجاد کنید. زمین های ورزشی که از چمن طبیعی استفاده می کنند استحکاک بیشتری با توپ دارند و این موضوع کنترل توپ را سختر می کند اما در زمین چمن مصنوعی این مشکل وجود ندارد و خیلی راحت می توانید با توپ جرکت کنید و دریپل بزنید.

خرید چمن ورزشی

شرکت ایرانیان چمن با راه اندازی فروشگاه چمن مصنوعی به صورت اینترنتی این امکان را برای مشتریان گرامی به وجود آورده است که از هر نقطه ای در کشور بتوانند خرید خود را انجام دهند. برای دریافت مشاوره پیش از خرید می توانید در ساعات اداری با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۸۴۲۴۲۸ تماس بگیرید و از خدمات مشاوره همکاران ما در واحد فروش ایرانیان چمن کمک بگیرید.

خرید چمن مصنوعی ورزشی به دلیل عدم دسترسی برخی از افراد به بازار و فروشگاه های حضوری کمی دشوار است اما اگر بصورت اینترنتی خرید خود را انجام دهید علاوه بر اینکه می توانید در مدت زمان کوتاهی تعداد محصولات بیشتری را مشاهده و بررسی کنید، توضیحات هر کدام از مدل ها را می توانید در وب سایت مطالعه کنید و بر اساس نیاز و بودجه ای که دارید خریدتان را نهایی کنید.