چمن مصنوعی فوتبالی

یکی از مزیت های چمن مصنوعی استفاده از این محصول برای درست کردن زمین فوتبال است. فوتبال یک بازی گروهی و بسیار هیجان انگیز است. برای فوتبال بازی کردن نیاز نیست که فوتبالیست های حرفه ای باشید، حتی اعضای یک خانواده یا جمعی از دوستان می توانند یک تیم تشکیل دهند و باهم فوتبال بازی کنند.

برای فوتبال بازی کردن بر روی چمن مصنوعی نباید نگران بدی آب و هوا باشید. حتی بارش باران هم نمی تواند باعث لغزنده شدن سطح چمن شود. و حین بازی کردن لباس های بازیکنان گلی و کثیف نمی شود.

فوتبال یکی از بازی هایی است که معمولاً اغلب افراد دوست دارند بازی کنند. اما همیشه زمین مناسب برای فوتبال بازی کردن وجود ندارد. ایده نصب چمن مصنوعی ورزشی یکی از روش هایی است که می توانید یک زمین فوتبال چمن شده را در کمترین زمان ممکن و با قیمت بسیار ارزان آماده کنید.

تبدیل حیاط خلوت به زمین بازی

اغلب خانه ها حیاط خلوت دارند و این فضا در برخی موارد کاملاً بدون استفاده بوده و تبدیل به انبار برای لوازم دور ریختنی شده است. اما چرا بجای انبار کردن لوازم دور ریختنی از حیاط خلوت به عنوان یک زمین بازی استفاده نمی کنید. چمن های مصنوعی ورزشی یکی از محصولاتی هستند که می توانید از آنها برای درست کردن یک زمین بازی در حیاط خانه خود استفاده کنید. این چمن ها بسیار نرم و منعطف بوده و به راحتی قابل نصب هستند. فقط کافی است که رول چمن را مانند فرش بر روی کف حیاط خلوت پهن کنید.

چمن مصنوعی فوتبالی

می توانید به فروشگاه های لوازم ورزشی بروید و دو عدد تیرک دروازه مخصوص گل کوچیک تهیه کنید. این تیرک ها معمولاً همراه با تور دروازه فروخته می شوند و کاملاً آماده هستند. حالا نوبت به انتخاب یک توپ فوتبال چهل تیکه زیباست! اگر کفش های ورزشی هم تهیه کنید همه چیز تمام است. شما یک زمین ورزشی دارید که با استفاده از چمن مصنوعی فوتبالی پوشیده شده است و آماده برای شروع یک بازی پرهیجان و به یادماندنی است.

آیا می توان پارکینگ را به زمین فوتبال تبدیل کرد؟

معمولاً بیشتر خانه ها و آپارتمان ها در تهران پارکینگ دارند. گاهی فضای پارکینگ به اندازه ای بزرگ است که می توان قسمتی از فضای خالی آن را برای بازی کردن بچه ها به یک زمین فوتبال چمن مصنوعی تبدیل کرد. بچه ها خیلی دوست دارند که بدوند و بالا و پایین بپرند. آنها معمولاً بسیار پر سر و صدا و پر جنب و جوش هستند و انرژی بالایی دارند. برای اینکه بتوانیم که محیط امن برای بازی کودکان خود قراهم کنیم می توانیم از فضای خالی موجود در پارکینگ برای ساخت یک زمین بازی استفاده کنیم.

مهم ترین موردی که باید در ساخت زمین بازی برای کودکان مورد توجه قرار گیرد، امنیت آنهاست. معمولاً کف پارکینگ ها بتن یا موزاییک است. این سطح بسیار سخت و سفت است و می تواند باعث آسیب دیدن فرزند شما هنگام زمین خوردن شود. بنابراین می توانید با خرید چمن مصنوعی ورزشی که دارای الیاف بلند و بسیار نرم و منعطف است، از آسیب دیدن بچه ها هنگام دویدن و زمین خوردن جلوگیری کنید.

در خانه بمانیم!

با فرا رسیدن فصل سرد پاییز و زمستان دیگر صلاح نیست که بچه ها بیرون از خانه و درون کوچه ها بازی کنند. هرچند خیلی از والدین اجازه بازی کردن در کوچه و خیابان را حتی در روزهای گرم تابستان به کودک خود نمی دهند. ایده خوبی است که از فضای درونی خانه برای درست یک زمین بازی امن و زیبا برای فرزندان خود استفاده کنید. به عنوان مثال تراس یکی از بهترین مکان هایی است که می تواند با استفاده از کمی تغییرات محیط مناسبی برای بازی و تفریح بچه ها باشد.

شما می توانید با استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن و تراس خانه خود فضای را آماده کنید تا بچه های بتوانند در آن بازی کنند. بهتر است از چمن هایی که دارای الیاف بلند و متوسط هستند و تراکم بالایی دارند برای کف بالکن استفاده کنید. زیرا نرم تر بوده و بچه ها احساس بهتری هنگام نشستن یا راه روفتن روی چمن خواهند داشت.

فوتبال و چمن مصنوعی دو یار همیشگی!

احتمالاً تجربه بازی کردن روی چمن های طبیعی را در پارک ها یا زمین های ورزشی در استادیوم ها را داشته اید. درست است که بازی کردن در یک زمین چمن طبیعی بسیار لذت بخش است و باعث شادابی و سرحالی ما می شود، اما آیا در همه شهرها و محله ها زمین چمن طبیعی وجود دارد؟ آیا می توان در فصول سرد سال و یا در زمان بارندگی از زمین های چمن طبیعی استفاده کرد؟

چمن مصنوعی ورزشی

خوب کاملاً مشخص است که ما همیشه و در همه جا امکان دسترسی به یک زمین بازی با چمن طبیعی را نداریم. برای اینکه بتوانیم در هرجا و هر زمانی که دوست داشته باشیم فوتبال بازی کنیم، یک راه حل ساده و ارزان قیمت ، نصب چمن مصنوعی در زمین های ورزشی می باشد. چمن های مصنوعی نیازی به آبیاری ندارند، کود دهی و سمپاشی کردن نمی خواهند و برای اینکه همیشه تازه و سرسبز به نظر برسند نیاز به هرس کردن ندارند. بنابراین می توان از این محصول به عنوان گزینه ای مناسب برای ساخت یک زمین فوتبال که همیشه برای بازی کردن آماده باشد، استفاده کرد.

از کجا چمن مصنوعی تهیه کنم؟

در سراسر کشور فروشگاه هایی برای فروش چمن مصنوعی وجود دارند. البته شاید دسترسی و پیدا کردن این دست فروشگاه ها در شهرهای کوچک کمی سخت باشد. البته در تهران هم گاهی پیدا کردن فروشگاه چمن مصنوعی کار ساده ای نیست. برای همین بهترین کار خرید از فروشگاه های آنلاین است.

شرکت ایرانیان چمن یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه فروش انواع چمن های مصنوعی در تهران فعالیت دارد. این شرکت در تمام نقاط کشور در زمینه ارائه مشاوره و اجرای پروژه های زمین های فوتبال و احداث ورزشگاه های مختلف مشارکت داشته و خدمات رسانی کرده است.

کلیه محصولات چمن فوتبالی و سایر چمن های ورزشی که توسط این شرکت در وب سایت iran-turf.com به فروش می رسند دارای تاییدیه بهداشتی بوده و اغلب پروژه های زمین های فوتبال چمن مصنوعی استانداردهای فیفا را دارا می باشند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره تلفن ۰۲۱۳۳۳۸۰۳۹۲ در ارتباط باشید.