چمن مصنوعی فروشگاه

امروزه با گسترش انواع کسب و کارها و افزایش فروشگاه ها، کار فروش به شدت رقابتی شده و هر یک از افراد سعی می کنند با ایجاد یک مزیت رقابتی توجه مشتریان را به مغازه خود جلب کنند. یکی از این موارد که باعث تمایز شما از از همکاران تان می شود توجه به زیبایی ظاهری و طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه ها می باشد. گزینه های بسیار زیادی برای ایجاد تغییر در دکوراسیون داخلی مغازه مانند استفاده از کاغذ دیواری و یا به کاربردن ویترین های شیک و ساخت و نصب قفسه های جذاب وجود دارد.

اگر می‌خواهید با تغییر دکوراسیون داخلی فروشگاه توجه مشتریان را به خود جلب کنید، یکی از گزینه‌های مناسب استفاده از چمن مصنوعی فروشگاه برای طراحی فضای سبز داخلی و همچنین استفاده در ویترین و قفسه اجناس می باشد. از طرف دیگر رنگ سبز چمن مصنوعی به دلیل آرامش بخش بودن می‌تواند احساس استرس و نگرانی را در افراد هنگام خرید کردن، تا حد قابل توجهی کاهش دهد.

انواع چمن مصنوعی برای مغازه

از چمن مصنوعی فروشگاه می توانید در دو مکان که بیشترین دید را برای مشتری دارد استفاده کنید. یکی از این فضاهایی که می توانید از چمن استفاده کنید بکارگیری در ویترین فروشگاه از این محصول برای زیبایی بیشتر و جلب توجه مشتریان است. البته فضایی که می خواهید از چمن برای آن استفاده کنید، باید به گونه‌ای باشد که بتواند خواسته شما را برآورده کند.

چمن مصنوعی فروشگاه برای کف مغازه

استفاده از چمن مصنوعی برای پوشش کف مغازه نیازمند اصولی است که باید به آن دقت کافی را داشته باشید. به عنوان مثال اگر می خواهید از چمن برای پوشش کف فروشگاه استفاده کنید حتماً باید ارتفاع نخ کوتاه باشد و همچنین تراکم بالایی داشته باشد. این مشخصات به این خاطر است که در مکانهای پر تردد باید از چمن با این مشخصات استفاده کرد در نتیجه افزایش رفت و آمد کمترین آسیب را به چمن خواهد رساند. بر همین اساس ارتفاع الیاف چمن باید بین ۱۵ تا ۲۵ میلی متر باشد.

علاوه بر این راه رفتن بر روی چمن می‌تواند احساس خوبی را به مشتریان شما انتقال دهد و این امر باعث می شود تا مجدداً برای خریدهای بعدی به فروشگاه شما مراجعه نمایند.

استفاده از چمن مصنوعی فروشگاه برای تزئین ویترین

استفاده از چمن مصنوعی فروشگاه برای ویترین مغازه شرایط خاصی دارد که باید مورد توجه قرار بگیرند. اولین مورد ارتفاع چمن است. برای ویترین باید از چمن هایی استفاده کنید که دارای الیاف بلند باشند. این مورد باعث می شود در هنگام چیدن محصولات در ویترین الیاف چمن آنها را بپوشاند و ویترین شما شیک تر بنظر برسد. علاوه بر این استفاده از چمن می تواند به زیبایی محصولات شما بیفزاید و موجب بیشتر دیده شدن آنها شود.

چمن مصنوعی فروشگاه

شستشوی چمن مصنوعی کف مغازه

اگر از چمن مصنوعی برای پوشش کف مغازه استفاده می کنید، برای تمیز کردن آن باید برای برداشتن زباله های بزرگ از جارو معمولی استفاده کرد. و سپس با استفاده از جاروبرقی، گرد و غباری که بین الیاف چمن رفته را تمیزکنید.

بعد از برداشتن زباله ها و جارو کشیدن سطح چمن مصنوعی با استفاده از یک طی نخی نرم و مرطوب می توانید سطح چمن را کاملا تمیز و براق کنید.

شرایط استفاده از چمن مصنوعی جلوی مغازه

از چمن مصنوعی فروشگاه می توانید در هر نوع مغازه ای استفاده کنید. البته اغلب فروشگاه هایی که در زمینه فروش لوازم ورزشی و همچنین لوازم آرایشی فعالیت دارند از این چمن در فروشگاه خود بیشتر استفاده می کنند. البته برخی مغازه ها مانند فروشگاه های لوازم ساختمانی ، دفاتر دکوراسیون داخلی و نمایشگاه های ماشین و املاک نیز از چمن برای زیبایی دکوراسیون داخلی مغازه شان استفاده می کنند.

پروژه های اجرایی چمن مصنوعی برای مغازه

در اینجا یک نمونه از فروشگاه هایی که از چمن مصنوعی برای تغییر دکوراسیون مغازه شان استفاده کردند را معرفی می کنیم. به عنوان مثال این تصویر مربوط به یک فروشگاه لوازم ورزشی و فوتبال است. همانطور که در تصویر مشخص است این فروشگاه از چمن برای تزئین ویترین مغازه خود استفاده کرده است. تا با جلب توجه مشتریان بتواند تجربه خرید خوبی را برای آنها ایجاد کند.

چمن مصنوعی فروشگاه

انواع چمن مصنوعی فروشگاه ایرانیان چمن

همانطور که گفته شد چمن مصنوعی فروشگاه کاربردهای متفاوتی دارد. اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای فروشگاه یا مغازه تان را دارید، پیشنهاد می کنیم از مدل های چمن مصنوعی مارال ۲۵ میل و چمن مصنوعی میترا ۲۷ میل استفاده کنید. فروشگاه چمن مصنوعی ایرانیان چمن این مدل ها را با کمترین قیمت به شما معرفی می کند. همچنین اگر به مشاوره نیاز دارید می توانید از طریق تلفن ۰۲۱۴۴۶۱۳۴۲۷ در ساعات اداری با ما در ارتباط باشید.

روش های خرید چمن مصنوعی برای مغازه

برای خرید این محصول می توانید یا از طریق وب سایت و یا از طریق تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کنید.

خرید آنلاین : همه محصولات ایرانیان چمن بر روی وب سایت قرار گرفته است. با ورود به سایت می توانید بر اساس قیمت و طرح مورد نظر هر نوع چمنی که دوست داشته باشید را خرید کنید. پس از پرداخت وجه بصورت اینترنتی در مدت زمان بسیار کوتاهی محصول خریداری شده به دست تان خواهد رسید.

سفارش تلفنی : اگر مایل باشید می توانید فقط با یک تماس تلفنی ، ضمن دریافت مشاوره در خصوص طراحی فضای سبز فروشگاه تان با کارشناسان فروش ایرانیان چمن در ارتباط باشید و سفارش خرید خود را ثبت نمایید.