چمن مصنوعی دیواری

یکی از کاربردهای چمن مصنوعی استفاده از این محصول برای تزئین قسمت های مختلف ساختمان مانند حیاط خانه و بالکن است. البته می توانید از این چمن ها برای تزئین دیوار هم استفاده کنید و با استفاده از فنس های فلزی نمای زیبایی بر روی دیوارهای ساختمان ایجاد کنید.

همانطور که می دانید چمن مصنوعی تزئینی کاربردهای بسیاری دارد به عنوان مثال چمن مصنوعی دیواری یکی از این کاربردها می باشد که در طراحی فضای سبز و ساخت دیوار سبز مورد استفاده قرار می گیرد. اصطلاحاً به دیوار سبز ، گیرین وال هم گفته می شود که در انگلیسی Green Wall نوشته می شود. در این مطلب می خواهیم شما را با مدل های مختلف چمن مصنوعی دیواری و دیوار سبز آشنا کنیم.

چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری

خیلی از شرکت هایی و فروشگاه هایی که در زمینه فروش چمن مصنوعی فعالیت دارند، محصولات متنوعی برای استفاده در ساخت دیوار سبز یا فنس چمن مصنوعی دارند. این محصولات یکی از پرکاربردترین متریالی هستند که در طراحی فضای سبز و تزئین قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شوند. به عنوان مثال از چمن مصنوعی برای روف گاردن و تزئین تراس می توانید استفاده کنید و خانه یا محل کارتان را زیباتر نمایید.

یکی از ایده هایی که برای طراحی فضای سبز خانه می توانید استفاده کنید، نصب چمن مصنوعی روی دیوار است که باعث زیباتر شدن حیاط خانه تان خواهد شد. چمن مصنوعی دیواری دارای طرح ها و رنگ های متنوعی است و بصورت پنل های مربع در ابعاد مختلف وجود دارند. از این چمن ها علاوه بر نصب بر روی دیوار می توانید به عنوان فنس چمن مصنوعی هم استفاده نمایید. البته اگر از فنس استفاده می کنید، بهتر است که از چمن های رول شده استفاده کنید زیرا نصب و اتصال آن به فنس های فلزی بهتر صورت می گیرد.

چمن مصنوعی دیواری چیست؟

چمن مصنوعی دیواری

گرین وال Green Wall یا دیوار سبز شامل هر سطح عمودی می شود که به عنوان محلی برای طراحی فضای سبز در فضای داخلی یا خارجی ساختمان استفاده می شود و یکی از جدیدترین روش های طراحی فضای سبز و تغییر دکوراسیون خانه های مسکونی یا مراکز تجاری شناخته شده که از چمن مصنوعی تزئینی در ساخت آن استفاده می شود.

دیوارهای آجری یا سنگی و چوبی بهترین محل هایی هستند که می توانید از چمن مصنوعی دیواری برای تزئین آنها استفاده کنید. رول های چمن را می توانید بصورت مستقیم بر روی دیوار بچسبانید و یا از فنس برای اتصال بهتر و زیباتر استفاده کنید.

خیلی از مراکز تجاری و اداری از داشتن دیوار سبز در فضای داخلی ساختمان محل کارشان استقبال می کنند و با خرید چمن مصنوعی برای تزئین قسمت های مختلف ساختمان سعی در زیباسازی محیط کارشان را دارند. البته از فنس چمن مصنوعی در موارد دیگری مانند دیوار کشی حیاط خانه ، ویلا و بیمارستان ها هم استفاده می شود و به دلیل دوام و ماندگاری بالایی که دارد، مورد استقبال بسیاری از افراد برای تزئین فضای خارجی ساختمان های مسکونی و تجاری قرار گرفته است.

فنس چمن مصنوعی

فنس چمن مصنوعی

حتما در پیاده روها و خیابان های درون شهر شاهد زیبایی خیره کننده فنس چمن مصنوعی بوده اید که اغلب در ساختمان های بزرگ مانند بیمارستان ها و مراکز اداری و تجاری نصب می شوند. فنس های چمنی به دلیل زیبایی، ارزان قیمت بودن و ماندگاری بالا و سهولت در شستشو یکی از بهترین گزینه ها برای طراحی فضای سبز و تزئین نمای خارجی ساختمان محسوب می شوند.

همانطور که گفته شد فنس چمنی نیازی بسیار ارزان قیمت بوده و هزینه های نگهداری بسیار پایینی دارد، از این رو بیشتر شرکت های طراحی فضای سبز از این محصول برای تزئین فضای خارجی و داخلی ساختمان ها استفاده می کنند. چمن مصنوعی دیواری بصورت فنس چمنی خیلی سریع قابل نصب است و در مواقعی که نیاز به جابجایی یا تعویض قسمتی از دیوار را داشته باشید به راحتی می توانید آن قسمت را با یک پنل تازه جایگزین نمایید و برای شستشو دیوار سبز فقط کافی است آب تحت فشار استفاده کنید تا چمن ها مانند روز اول تمز و شاداب بنظر برسند.

تمیز کردن چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری

همانطور که پیش تر گفته شد، چمن های طبیعی به دلیل نیاز به آبیاری، هرس کردن های مداوم، کوددهی و سمپاشی و پژمرده شدن در طول زمان به دلیل قرار گرفتن در معرض نور خورشید، جای خود را به چمن های مصنوعی داده که این مشکلات را نداشته و حداقل ۱۰ سال می توانید از زیبایی که برای فضای خانه و محل کار شما ایجاد می کنند لذت ببرید.

البته مانند هر چیز دیگری که در معرض فضای بیرون باشد و مدام زیر باران و برف و تایش خورشید و گرد و غبار بماند، قطعا نیاز به تمیز کردن دارد. برای تمیز کردن و شستشوی چمن مصنوعی دیواری فقط کافی است که از آب تحت فشار استفاده کنید تا تمام آلودگی ها و کثیفی هایی که ممکن است به مرور زمان بر روی آن نشسته باشد را کاملا پاک کنید.

البته اگر از چمن مصنوعی دیواری در فضای داخلی ساختمان استفاده می کنید نیازی به تمز کردن به ترتیبی که گفته شد وجود ندارد. اما خوب است که هر دو یا سه ماه یکبار چمن ها را گرد گیری نمایید.

قیمت چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری

ایرانیان چمن به عنوان یک فروشگاه چمن مصنوعی در تهران فعالیت دارد و محصولات خود را بصورت آنلاین و از طریق وب سایت به فروش می رساند. اگر قصد دارید تا از قیمت چمن مصنوعی دیواری مطلع شوید می توانید وارد فروشگاه شده و محصول مورد نظرتان را جستجو نمایید.

همانطور که می دانید قیمت چمن مصنوعی به دلیل تفاوت هایی که در ارتفاع و نوع الیاف و جنس مواد اولیه برای تولید آنها وجود دارد، باهم متفاوت است. اگر هنوز برای انتخاب و خرید مدل چمن مورد نظرتان مطمئن نیستید می توانید با تلفن ۰۲۱۳۳۳۸۰۳۹۲ تماس بگیرید تا کارشناسان فروش ایرانیان چمن شما را راهنمایی کنند.