چمن مصنوعی برای بالکن

ایده استفاده از چمن مصنوعی برای تزئین تراس یکی از روش هایی است که می توانید بالکن خانه یا محل کارتان را به زیبایی تزئین کنید. یک بالکن کوچک می تواند فضای مناسبی برای بازی بچه ها یا حیوانات خانگی باشد. اگر خانه شما دارای بالکن بزرگی است می توانید این فضا را با استفاده از چمن مصنوعی تزئین کنید و برای دورهمی های خانوادگی یا دوستانه از آنجا استفاده نمایید.

یکی از مزایای خرید چمن مصنوعی این است که این محصول را می توانید درون فضای داخلی و خارجی ساختمان استفاده کنید. زیرا مانند چمن های طبیعی به نور خورشید نیازی ندارد. هزینه نصب و نگهداری چمن های طبیعی به مراتب بیشتر از چمن های مصنوعی است. زیرا این چمن ها نیاز به آبیاری، هرس کردن، کوددهی و سمپاشی دارند و همیشه باید بخش هایی از چمن که زرد شده و خراب می شوند را تعویض کنید.

چمن مصنوعی برای بالکن

تیم مشاوره فروشگاه آنلاین ایرانیان چمن، در این مطلب با ارائه بهترین ایده های خلاقانه برای تزئین تراس با چمن مصنوعی، شما عزیزان را راهنمایی می کند تا بتوانید بهترین مدل چمن مصنوعی برای بالکن خانه یا محل کار خود را انتخاب و با قیمت مناسب خرید کنید.

چمن مصنوعی برای بالکن های کوچک

اگر بالکن خانه شما کوچک است نگران نباشید، زیرا اغلب خانه ها و آپارتمان های امروزی یا اصلاً بالکن ندارند یا دارای بالکن های کوچکی هستند. بنابراین ما ابتدا به طرح چند ایده ساده برای این دست از عزیزان می پردازیم.

تمیزکاری اساسی بالکن!

ما ایرانی ها معمولاً از بالکن به عنوان محلی برای انبار کردن وسایل دور ریختنی یا کم کاربرد استفاده می کنیم. فضای تراس معمولاً در اکثر اپارتمان ها کوچک است و شاید نتوان از آن به عنوان محلی برای برگزاری میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی و دوستانه استفاده کرد، ولی می شود که با استفاده از چمن مصنوعی تزئینی از بالکن و تراس خانه فضای زیبا و امنی درست کنیم تا بچه ها یا حیوانات خانگی بتوانند در آن بازی کنند.

چمن مصنوعی برای بالکن

اگر بالکن شلوغی دارید، ابتدا باید همه وسایل را از آن خارج کنید و حسابی دیوارها، نرده ها و کف تراس را تمیز کنید تا برای نصب چمن مصنوعی آماده شود. مطمئن شوید که کف بالکن شیب مناسبی برای خروج آب دارد. زیرا ممکن است نیاز باشد هر چند وقت یکبار چمن مصنوعی تراس را شستشو دهید و یا در هنگام بارندگی از تجمع آب باران جلوگیری کنید.

استفاده از رنگ های شاد و زنده

برای بالکن های کوچک که فضای کافی ندارند، می توانید از گلدان های طبیعی با گل های رنگارنگ در کنار چمن مصنوعی استفاده کنید. میله های بالکن را با رنگ های شاد مانند نارنجی و زرد و یا آبی آسمانی رنگ آمیزی کنید. اگر می خواهید از تراس به عنوان محل بازی بچه ها استفاده کنید، خوب است در گوشه ای این فضا چند تا عروسک یا مشاین های اسباب بازی بگزارید.

خیلی از خانم های خوش صلیغه از بافت هایی مانند ترمه و گلدان های طبیعی بصورت آویز در بالکن استفاده می کنند. ترکیب این رنگ های شاد و جذاب به همراه رنگ سبز چمن می تواند فضای بسیار زیبایی را برای بچه ها ایجاد کند.

یک ترکیب خلاقانه ایجاد کنید

شاید فضای بالکن خانه شما خیلی بزرگ نباشد، اما می توانید با کمی خلاقیت از این فضای کوچک، محلی امن و زیبا برای آرامش خود و اعضای خانواده تان استفاده کنید. به عنوان مثال می توانید از چند قطعه چوب ترمو طبیعی در کنار چمن مصنوعی بالکن استفاده کنید. ترکیب رنگ سبز چمن و رنگ چوب طبیعی نمای بسیار زیبایی به تراس خانه یا محل کار شما خواهد داد.

چمن مصنوعی برای بالکن

همچنین می توانید در جلو درب ورودی بالکن از یک پادری کاموایی زیبا بر روی چمن های مصنوعی استفاده کنید. این ایده ها شاید خیلی ساده بنظر برسند ولی نقش بسیار زیادی در زیبایی فضای تراس خانه شما دارند و البته بسیار کم هزینه و ارزان قیمت می باشند.

تزئین تراس های بزرگ با چمن مصنوعی

خوب اکنون نوبت به خانه هایی می رسد که دارای بالکن های بزرگ تری هستند. معمولاً خانه های ویلای تراس بسیار بزرگی دارند و این فضا می تواند برای برگزاری میهمانی و دور همی های دوستانه و خانوادگی مورد استفاده قرار بگیرد.

می توانید همه کف بالکن را چمن مصنوعی کار کنید. ولی بهتر است قسمت هایی از کناره ها را خالی بگذارید! زیرا می توانید با قرار دادن یک باربیکیو، بساط ناهار یا شام را برای دورهمی های دوستانه و خانوادگی فراهم کنید.

بخش های دیگر تراس را که خالی هستند، با استفاده از گلدان های طبیعی رنگارنگ و کوچک و بزرگ پر کنید. گل ها و گیاهان طبیعی می توانند در لطافت و بهتر شدن فضای بالکن موثر باشند.

فروشگاه ایرانیان چمن

شرکت ایرانیان چمن با بیش از ۱۵ سال سابقه در زمینه فروش چمن مصنوعی و اجرای پروژه های مختلف از جمله نصب انواع چمن های تزئینی و ورزشی و احداث ورزشگاه های مختلف توانسته است توانایی خود را در این زمینه به خوبی نشان دهد.

این شرکت با حذف واسطه ها و خرید مستقیم از کارخانه های تولید چمن در سراسر کشور، توانسته است این محصول را با کم ترین هزینه در اختیار مشتریان گرامی قرار داد.

برای دریافت مشاوره پیش از خرید، انتخاب نوع و مدل چمن و همچین اطلاع از قیمت چمن مصنوعی می توانید با شماره تلفن ۳۳۳۸۰۳۹۲-۰۲۱ در ارتباط باشید. همکاران ما در تیم پشتیبانی فروشگاه ایرانیان چمن، همواره آماده پاسخگویی به شما مشتریان گرامی هستند.