چمن مصنوعی برای پشت بام

خرید چمن مصنوعی برای پشت بام یک ایده خوب برای طراحی فضای سبز و ایجاد یک روف گاردن زیباست. اگر پشت بام شما دارای فضای کافی باشد می توانید با استفاده از مواردی مانند گلدان های گل کوچک و بزرگ و چیدن میز و صندلی مکان مناسبی برای استراحت خانواده و همسایه ها ایجاد کنید.

اغلب پشت بام خانه ها سرپوشیده نیستند و همین موضوع باعث بروز مشکلاتی در هنگام بارندگی می شود. چمن مصنوعی منافذ کوچکی برای عبور آب باران در لایه زیرین خود دارد، اما اگر شیب پشت بام به اندازه کافی نباشد، این آب نمی تواند خارج شده و باعث ایجاد گند آب می شود. بنابراین پیش از نصب چمن مصنوعی پشت بام باید با استفاده از مصالح ساختمانی شیب مناسب را ایجاد نمایید.

مزایای نصب چمن مصنوعی در پشت بام

  • اگر چمن مصنوعی بر روی ایزوگام نصب شود باعث افزایش عمر مفید ایزوگام سقف می گردد.
  • عملکردی مشابه با عایق حرارتی و برودتی دارد و باعث جلوگیری از اتلاف انرژی می شود.
  • افزایش راندمان استفاده بهینه از انرژِی ساختمان تا ۶۷% در سال
  • الیاف چمن قادر به جذب آلاینده های معلق در هوا و گرد و خاک هستند، بنابراین در تمیز نگهداشتن هوا موثرند.
  • افزایش ارزش ملک
  • عدم آسیب رساندن به پشت بام به دلیل وزن سبک
چمن مصنوعی برای پشت بام

چمن مصنوعی پوششی برای پشت بام

همانطور که گفته شد چمن مصنوعی برای پشت بام علاوه بر اینکه فضای سبز بسیار زیبایی را ایجاد می کند و می تواند به عنوان محلی برای گذران اوقات فراغت شما محسوب شود، در افزایش طول عمر مفید ساختمان به دلیل تسهیل در خروج آب حاصل از بارندگی هم بسیار مفید است.

چمن مصنوعی دارای الیاف بسیار مقاوم از جنس پلی اتیلن است که می تواند در زمان بارندگی مانع از ورود آشغال و برگ های خشک به درون ناودان شود. بنابراین نگرانی گرفتی ناودان و تجمع آب بر روی پشت بام برای همیشه از بین می رود. از طرف دیگر اغلب خانه ها به ویژه در شهرهای بزرگ مانند تهران بصورت آپارتمانی بوده و فضای سبز مناسبی برای شادی تفریح بچه ها وجود ندارد.

با استفاده چمن مصنوعی می توانید یک روف گاردن زیبا و کم هزینه برای بازی و سرگرمی کودکان در یک فضای امن ایجاد کنید. فراموش نکنید که اگر می خواهید از چمن مصنوعی برای روف گاردن استفاده کنید و محل بازی و تفریح برای کودکان تان ایجاد کنید حتما ارتفاع دیوارهای لبه پشت بام را افزایش دهید و یا از حفاظ های آهنی محکم و بلند استفاده کنید تا امنیت کاملا تامین شود.

چمن مصنوعی روف گاردن

فروشگاه چمن مصنوعی ایرانیان چمن

ایرانیان چمن بزرگترین تولید کننده چمن مصنوعی در تهران است و سابقه ای بلند مدت در تولید و اجرای این محصول دارد. به دلیل افزایش روز افزون انجام خریدهای اینترنتی تیم فروش ایرانیان چمن تصمیم گرفته است تا با راه اندازی فروشگاه چمن مصنوعی امکان خرید این محصول را بصورت آنلاین امکان پذیر کند.

اگر شما هم قصد خرید چمن مصنوعی با قیمت مناسب را دارید می توانید به صورت آنلاین خریدتان را انچام دهید و یا برای دریافت مشاوره بصورت رایگان با شماره تلفن ۰۲۱۴۴۸۴۲۴۲۸ تماس بگیرید. کارشناسان فروش آماده پاسخگویی به درخواست مشتریان گرامی هستند و شما را برای داشتن خرید بهتر راهنمایی می کنند.