چمن مصنوعی برای مهد کودک

اگر به دنبال محوطه سازی برای مهد کودک، زمین بازی یا مدرسه خود هستید، حتماً باید علاوه بر زیبایی باید امنیت بچه ها در اولویت اول شما باشد. اگر از زمین بازی صحبت می کنید باید مطمئن شوید که بچه ها می توانند در مدتی که مشغول بازی و دویدن هستند بدون کوچکترین آسیبی از زمان خود لذت ببرند. با استفاده از چمن مصنوعی به عنوان کفپوش زمین بازی می توانید محیطی امن و زیبا برای بازی و تفریح کودکان درست کنید.

امنیت بالا

چمن مصنوعی برای مهد کودک

زمانی که می خواهید فرزند خود را در یک مهد کودک ثبت نام کنید، محوطه بازی و فضای سبز ایمن و حفاظت شده باید اولویت اول شما باشد. بیشتر بچه ها دوست دارند همیشه در حال دویدن، غلت خوردن، بالا و پایین پریدن و بازی کردن باشند، بنابراین ممکن است در زمین بازی دچار آسیب هایی هرچند کوچک و جزئی شوند. ایده نصب چمن مصنوعی برای مهد کودک یک انتخاب عالی برای کفپوش زمین بازی بچه هاست، زیرا می تواند با کاهش شدت ضربات باعث کاسته شدن از احتمال آسیب دیدن فرزندان شما شود.

تمام چمن هایی که برای زمین بازی و مهد کودک توسط فروشگاه ایرانیان چمن به فروش می رسند دارای استاندارد IPEMA بوده و به دلیل مجهز بودن به یک لایه فوم ضربه گیر می توانند از آسیب دیدن بچه ها هنگام زمین خوردن تا حد بسیار زیادی جلوگیری کنند. بنابراین می توانید از اینکه برای خرید چمن مصنوعی فروشگاه ما را انتخاب کرده اید خیال تان آسوده باشد و ایمنی فرزندان شما به خطر نخواهد افتاد.

همچنین چمن هایی که در این فروشگاه عرضه می شوند دارای پرکننده های ضد میکروبی مانند EnviroFill هستند که خاصیت ضد باکتریایی داشته و می تواند از بروز مشکلاتی که مربوط به بهداشت و سلامت کودکان است جلوگیری کند.

شستشوی راحت

چمن مصنوعی مهد کودک

حتماً پیش آمده که وقتی بچه ها در زمین چمن طبیعی بازی می کنند سر زانوهای شلوارشان را پاره کرده اند یا تمام لباس های آنها یا رنگ چمن به خود گرفته و یا آغشته به گل و لای شده است! کودکان بدون توجه به این موارد دوست دارند بازی کنند و بر روی زمین غلت بخورند. نصب چمن مصنوعی برای مدرسه و مهد کودک ها می تواند از کثیف شدن بدن و لباس بچه ها جلوگیری کند.

همچنین در زیر چمن مصنوعی یک لایه زهکش وجود دارد که می تواند به خوبی آب را از خود عبور دهد و حتی اگر خیس شده باشد در کمتر از چند دقیقه کاملاً خشک شود. بنابراین لازم نیست در روزهای بارانی نگران بازی کردن کودکان در زمین بازی مهد کودک یا مدرسه باشید.

شستشوی چمن مصنوعی کار بسیار ساده ای است و فقط کافی است تا سطح آن را کاملاً با آب خیس کنید و سپس با کمی شامپو فرش الیاف پلی اتیلن و آنتی باکتریال آن را خیلی سریع تمیز کنید.

ماندگاری بالا

چمن مصنوعی برای مهد کودک

چمن های طبیعی نمی توانند خیلی در مقابل مواردی از قبیل دویدن، پا زدن، پریدن، سرخوردن و حتی نبود یا کمبود نور خورشید دوام بیاورند. بنابراین تقریباً غیرممکن است که یک زمین بازی که با چمن طبیعی پوشیده شده باشد بیشتر از ۶ ماه تا ۱ سال دوام بیاورد. هرچند که مشکلات و هزینه های اضافی اعم از هزینه های آبیاری، کود دهی، سمپاشی، نگهداری و هرس کردن را هم باید به آن اضافه کنید.

بنابراین اگر می خواهید هزینه های جاری مهد کودک یا مدرسه شما کاهش یابد می توانید از چمن های غیر طبیعی استفاده کنید که بسیار با دوام بوده و حتی تا ۱۰ سال ماندگاری دارند. از طرف دیگر قیمت چمن مصنوعی بسیار به صرفه تر از چمن های طبیعی بوده حتی اگر هزینه نصب آن کمی گران به نظر برسد. این چمن های همواره سرسبز و زیبا باقی می مانند و می توانید در دراز مدت در هزینه های مهد کودک و مدرسه خود صرفه جویی کنید.