چمن مصنوعی برای بالکن

خانه های آپارتمانی اغلب تراس های کوچکی دارند و معمولا برای انبار کردن وسایلی که در طول سال مورد استفاده قرار نمی گیرند بکار می رود. اما شما می توانید از با استفاده از چمن مصنوعی تراس خانه تان به زیبایی تزئین کنید و با استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی از داشتن یک بالکن شیک لذت ببرید. در ادامه ایده هایی درباره استفاده از چمن مصنوعی برای بالکن را معرفی خواهیم کرد که به تزئین کردن تراس های کوچک و بزرگ کمک میکند.

چمن مصنوعی تزئینی

یکی از کاربردی ترین محصولاتی که می توانید برای تزئین قسمت های مختلف خانه یا محل کارتان مورد استفاده قرار دهید، چمن مصنوعی تزئینی است. این محصولات دارای انواع، مدل ها، طرح ها و در رنگ بندی های مختلفی هستند و معمولا برای تزئین مواردی مانند تراس و بالکن، حیاط خانه، روف گاردن و دیوار سبز مورد استفاده قرار می گیرند.

چمن مصنوعی تزئینی ارزان قیمت است و به راحتی می توانید با استفاده از این محصول تراس خانه تان را به زیبایی تزئین کرده و کمترین هزینه را بپردازید. معمولا بالکن آپارتمان ها کوچک هستند و اغلب دارای مساحتی در حدود ۲ تا ۴ متر مربع هستند. البته ممکن است بالکن خانه شما بزرگتر یا کوچکتر از این مقدار باشد. اما در هر صورت می توانید با استفاده از چمن مصنوعی تراس خانه تان تزئین کرده و از داشتن یک بالکن زیبا و سرسبز لذت ببرید.

چمن مصنوعی بالکن معمولا دارای ارتفاع کوتاهی هستند و ارتفاع الیاف این چمن ها بین ۱۰ تا ۲۵ میلیمتر است. اگر بالکن خانه شما دارای رفت و آمد زیادی باشد بهتر است از چمن های متراکم و با الیاف بلند استفاده کنید. زیرا هنگام راه رفتن بر روی چمن احساس بهتری خواهید داشت و تفاوت چندانی با حس راه رفتن روی چمن های طبیعی ندارد.

قیمت چمن مصنوعی برای بالکن

استفاده از چمن های مصنوعی یکی از ایده های جالب برای تزئین تراس است. برای اینکار نیاز نیست که هزینه زیادی بپردازید و با کمترین قیمت چمن مصنوعی را می توانید تهیه کنید. از طرف دیگر ابعاد بالکن و فضایی که در نهایت نیاز به چمن کردن دارد خیلی زیاد نیست و همین موضوع می تواند در کاهش هزینه های شما برای خرید چمن مصنوعی تزئینی موثر باشد.

چمن مصنوعی برای بالکن

اگر بالکن شما بزرگ است و فضای کافی دارد، می توانید بخشی از بالکن را با استفاده از چوب ترمو بپوشانید. ترکیب چوب ترمو با چمن مصنوعی تراس یک ایده عالی برای تزئین بالکن می باشد. چوب ترمو رنگ بندی های متنوعی دارد ولی زیباترین رنگ آن ترکیب قهوه ای سوخته و روشن است. این رنگ در کنار رنگ سبز چمن مصنوعی بسیار زیباتر می شود و نمای خانه شما را به کلی تغییر خواهد داد.

انتخاب و خرید چمن مصنوعی برای بالکن کار چندان سختی نیست. شما می توانید با دانستن یکسری موارد بهترین مدل را انتخاب و برای نصب در تراس خانه تان خرید کنید.

راهنمای خرید چمن مصنوعی برای بالکن

  • ارتفاع الیاف بین ۱۰ تا ۲۵ میلیمتر (۲.۵ سانتیمتر) باشد.
  • از چمن هایی که دارای تراکم و دیتکس بالا هستند استفاده کنید.
  • مدل هایی که امکان تخلیه آب از لایه بکینگ آنها سریعتر باشد انتخاب کنید.

نصب چمن مصنوعی در تراس

بعد از اینکه مدل محصول مورد نظرتان را انتخاب کردید، حالا نوبت به نصب چمن مصنوعی در تراس یا بالکن فرا می رسد. ابتدا دقت کنید که کف بالکن دارای شیب کافی برای خروج و تخلیه آب از درون چمن باشد. معمولا اغلب تراس یا بالکن ها در خانه یا آپارتمان ها دارای سقف و سایه بان بوده و کمتر در معرض بارش باران قرار می گیرند. اما گاهی برای تمیز نگهداشتن چمن ها باید از آب برای شستشوی چمن مصنوعی استفاده کنید.

اگر آب حاصل از شستشو یا بارش باران امکان خروج از چمن را نداشته باشد، در زیر چمن تجمع کرده و ایجاد بوی گند می کند. همین موضوع می تواند برای شما آزار دهنده باشد. به ویژه که اغلب بالکن و تراس ها یک در به ورودی خانه دارند و اگر باد به درون منزل شما بوزد می تواند بوی گند حاصل از گند آب را به داخل منتقل کند.

چمن مصنوعی برای بالکن

برای همین ابتدا باید شیب کف بالکن را پیش از نصب چمن بررسی کنید. اگر شیب باکن کم بود می توانید از نصاب چمن مصنوعی بخواهید تا در هنگام زیرسازی، این شیب را در کف تراس ایجاد کند.

حالا نوبت به نصب چمن در تراس رسیده است. کافی است تا رول چمن را در جهت خواب درست در کف تراس پهن کنید و اطراف و گوشه ها را با چسب مخصوصی به نام چسب دوجزئی آغشته نمایید. البته می توانید گوشه های چمن را با استفاده از پیچ و رول پلاک محکم کنید.

۳ ایده برای تزئین تراس با چمن مصنوعی

تراس و بالکن شاید خیلی به چشم نیایند ولی اگر به خوبی تزئین شوند می توانند فضای زیبایی را برای گذراندن اوقات فراغت برای شما و خانواده تان در گوشه ای خانه ایجاد کنند.

ایده اول : چمن مصنوعی دیواری ( دیوار سبز مصنوعی )

دیوار سبز مصنوعی که گرین وال Green Wall هم گفته می شود، یکی از ایده های جالب برای تزئین تراس با چمن های مصنوعی می باشد. این محصولات در ابعاد، مدل ها، طرح ها و رنگ بندی های بسیار زیبایی تولید می شوند و بصورت تایل هایی که امکان چفت شدن در هم دیگر را دارند در بازار به فروش می رسند.

ایده نصب چمن مصنوعی دیواری در بالکن یکی از بهترین روش ها برای تزئین تراس و تغییر دکوراسیون این قسمت فراموش شده از خانه تان می باشد. این محصولات به صورت تایل های مربع شکل با ابعاد ۲۵ در ۲۵ سانتیمتر و مستطیل شکل با ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر تولید می شوند. نصب و اتصال تایل های دیوار سبز به یکدیگر کار بسیار ساده ای است و خودتان هم می توانید اینکار را به راحتی انجام دهید.

چمن مصنوعی دیواری

دیوار سبز در فضا و مکان های بسیاری کاربرد دارد و فقط یکی از کاربردهای این محصول برای تزئین تراس و بالکن خانه ها و آپارتمان ها محسوب می شود. از دیوار سبز مصنوعی می توان در لابی هتل ها، مراکز تجاری و اداری کوچک و بزرگ استفاده کرد.

ایده دوم : ترکیب چمن مصنوعی و چوب ترمو

همانطور که پیش تر بیان شد، برای زیباتر شدن فضای بالکن می توانید از چوب ترمو در کنار چمن مصنوعی استفاده کنید. چوب ترمو به دلیل بافت طبیعی و گرمی که دارد می تواند مکمل بسیار خوبی برای تزئین تراس خانه شما باشد. اگر دوستدارید که ظاهر چمن ها طبیعی تر بنظر برسد، می توانید از چمن مصنوعی طرح پاییز یا پاییزه استفاده کنید که دقیقا مشابه با چمن طبیعی هستند و ظاهر بسیار زیبا و جذابی دارند.

چمن مصنوعی برای بالکن

ایده سوم : استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی

می توانید از گلدان های گل و گیاه طبیعی برای تزئین تراس استفاده کنید. گوشه ای بالکن را با استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی و گلدان های آویز تزئین کنید و فضای بسیار زیبایی را از ترکیب چمن مصنوعی با گیاهان طبیعی ایجاد نمایید. این تضاد جلوه بسیار قشنگی دارد و می تواند در افزایش روحیه شما موثر باشد.

چمن مصنوعی برای بالکن

فروشگاه ایرانیان چمن

مجموعه ایرانیان چمن دارای ۱۶ سال سابقه فعالیت در زمینه فروش چمن مصنوعی در تهران است و از سال ۱۳۸۴ کار خود را در این زمینه شروع کرده است. ایرانیان چمن در زمینه فروش چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی فعالیت داشته و بسیاری ورزشگاه ها و استادیوم های فوتبال تهران و سایر شهرهای کشور را راه اندازی کرده است.

همه محصولاتی که در فروشگاه چمن مصنوعی ایرانیان چمن به فروش می رسند دارای کیفیت بالا بوده و از مواد درجه یک ساخته شده اند. نخ بکار رفته در چمن هایی که این مجموعه به مشتریان عزیز ارائه می کند از بهترین نخ و الیاف ساخته شده و دارای کیفیت بافت بسیار زیادی می باشند به گونه ای که می توانید تا ۱۰ سال از داشتن چمن های با کیفیت و سرسبز لذت ببرید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره تخصصی و رایگان می توانید با شماره تماس ۰۲۱۳۳۳۸۰۳۹۲ در ارتباط باشید. ضمن اینکه می توانید کلیه محصولات ما را از فروشگاه چمن مصنوعی به صورت آنلاین خرید نمایید.