چمن مصنوعی برای باغ

آیا برای محوطه سازی و طراحی فضای سبز باغ خود در فکر استفاده از چمن مصنوعی هستید؟ این بهترین کاری است که می توانید برای زیباتر شدن باغ خود و ایجاد تغییر در نمای خارجی ساختمان محل زندگی تان انجام دهید. حتماً متوجه خواهید شد که نصب چمن مصنوعی برای باغ و فضاهای مشابه می تواند در زمان و هزینه های شما موثر باشد و در عین حال باعث زیباتر شدن محل زندگی تان شود.

ایده های جذاب برای نصب چمن مصنوعی در باغ

در ادامه ایده های بسیار جذابی را برای نصب چمن مصنوعی در باغ معرفی می کنیم. با الهام گرفتن از این ایده ها می توانید فضای سبز باغ و باغچه خود را به زیبایی تزئین کنید.

چمن مصنوعی برای باغ

برای باغ ها و باغچه های کوچک مربعی، بع جای اینکه کل فضای باغ را با استفاده از گل ها و گیاهان طبیعی پر کنید، می توانید بخشی از فضای باغ را با استفاده از چمن مصنوعی تزئین نمایید. اینکار کمک می کند تا فضای باغ و باغچه شما بزرگتر دیده شود. البته می توانید برای زنده تر کردن فضا از گل های و گیاهان طبیعی و سنگ های اسلب در کنار چمن های مصنوعی باغچه استفاده نمایید.

چمن مصنوعی برای باغ

برای محوطه سازی باغ می توانید مسیرهای رفت و آمد را با متریال هایی مانند سنگ اسلب زیباتر کنید و صرفاً به نصب چمن مصنوعی برای باغ اکتفا نکنید. اینکار علاوه بر اینکه باغ و باغچه شما را زیباتر می کنید و می تواند فضای باغ را به بخش های مختلف برای آشپزی و بازی کودکان تقسیم بندی نماید، می تواند بیانگر سلیقه و خلاقیت شما در طراحی فضای سبز باشد.

چمن مصنوعی برای باغچه

بخش های مختلف را می توانید به فضای باغ با چمن مصنوعی اضافه کنید. بخشی از فضای باغچه را به گلخانه ای کوچک و پر از گل ها و گیاهان زیبا اختصاص دهید. محلی برای بازی و سرگرمی بچه ها و خودتان ایجاد کنید. می توانید با آجر چینی لبه باغچه ها فضایی برای کاشت گل های طبیعی در کنار چمن مصنوعی به وجود آورید.

چمن مصنوعی برای باغ

می توانید از مجسمه های تزئینی و آبنما و حوض در محیط باغ استفاده کنید و طراحی فضای سبز بسیار زیبایی داشته باشید. به این ترتیب باغ و باغچه شما به مکانی زیبا و خاص تبدیل می شود که کاملاً مطابق با نظر و سلیقه شما می باشد و می توانید از ایده های جذابی که به ذهنتان می رسد برای زیباتر کردن باغ و باغچه تان با استفاده از چمن مصنوعی استفاده کنید.

درباره تبدیل باغ به زمین بازی برای بچه ها فکر کرده اید؟ چمن مصنوعی پوشش بسیاری امنی برای بازی بچه ها است. زیرا دارای بافت بسیار نرم و منعطفی بوده و دوام و ماندگاری بالایی نیز دارد به همین خاطر می توانید گوشه ای از باغ یا باغچه تا را به زمین بازی برای بچه های اختصاص دهید.

چرا چمن مصنوعی؟

معمولاً نگهداری و رسیدگی به فضای سبز باغ کار بسیار سخت و زمان بری می باشد و بیشتر ما چنین زمانی را نداریم.

علاوه بر این یک خانواده ایرانی بطور متوسط ۴۰ درصد از آب را در فضای باز مصرف می کند. اما زمانی که از چمن مصنوعی استفاده می کنید، هم در مصرف آب و هم در زمان و هزینه های خود صرفه جویی خواهید کرد. ضمن اینکه دیگر نیازی به استفاده از کودها و سموم شیمیایی و هرس کردن و مراقبت های دیگر نخواهید داشت.

ما در ایرانیان چمن، به مشتریان خود کمک می کنیم تا با صرف کمترین هزینه بتوانند فضای خانه، ویلا و باغ خود را به زیبایی تزئین کنند و از آن لذت ببرند.

اگر برای نصب، خرید و قیمت چمن مصنوعی به دنبال یک فروشگاه آنلاین با محصولات با کیفیت و ارزان هستید می توانید با ایرانیان چمن در ارتباط باشید.

۰۲۱-۳۳۳۸۰۳۹۲