چمن مصنوعی برای بالکن

اگر در آپارتمان زندگی می کنید، لازم نیست که به محیط کسل کننده آن عادت کنیدو شما می توانید یک فضای سبز زیبا هرچند کوچک در بالکن آپارتمان خود ایجاد کنید.

در شهرهای بزرگی مانند تهران که تراکم آپارتمان ها و منازل مسکونی بسیار زیاد است، رنگ خاکستری دیوارهای بتنی می تواند ناراحت کننده باشد. برای اینکه آپارتمانی شیک و دلنشین داشته باشید، می توانید از چمن مصنوعی برای بالکن و تزئین محیط خانه خود استفاده کنید.

خانه ای که فضای سبز نداشته باشد، مثل غذای بی نمک است!

در ادامه چند نکته کلیدی برای زیباتر شدن فضای بالکن و استفاده از محصولاتی مانند دیوار سبز مصنوعی برای تزئین آن را به شما پیشنهاد می کنیم.

شما می توانید با استفاده از ترکیب رنگ های مختلف و چیدن مبلمان و دکوری های زیبا، به فضای بالکن آپارتمان خود روح تازه ای ببخشید.

البته باید بخاطر داشته باشید که بالکن، فضایی خارج از محیط خانه است و در معرض باد، باران و تابش نور خورشید قرار می گیرد. پس باید از چمن یا دیوار سبزی مصنوعی استفاده کنید که دارای کیفیت بالایی باشد.

برای اینکه کف بالکن را تزئینی کنید بچای پهن کردن فرش یا قراردادن بالش و کوسن، می توانید از ترکیب چمن مصنوعی با چوب ترمو، ساقه های بامبو و یا تشک های بافته شده زیبا با رنگ های شاد تزئین کنید.

همچنین می توانید از گل ها و گیاهان طبیعی برای تزئین فضای سبز بالکن استفاده کنید. تا علاوه بر زیبایی حس تازه گی و طراوت را هم داشته باشید. گیاهان آپارتمانی و کاکتوس ها و ساکولنت ها می توانند از جمله گیاهان طبیعی باشند که برای تزئین بالکن مورد استفاده قرار بگیرند.

با این حال، بهترین و ارزان قیمت ترین روش برای تزئین بالکن استفاده از چمن مصنوعی و دیوار سبز مصنوعی است.

شلوغی شهر را با بالکنی سرسبز فراموش کنید

پنل های دیوار سبز مصنوعی در ابعاد مختلف وجود دارند که نصب آنها کار بسیار ساده ای است. این محصول که به عنوان چمن مصنوعی دیواری هم شناخته می شود به دلیل کیفیت بالایی که دارد، ۱۰۰% ضد آب بوده و در برابر تابش نور خورشید و تگرگ و وزش بادهای شدید مقاوم است.

از طرفی نصب چمن مصنوعی روی بالکن هم کار بسیار ساده ای است. حتی خود شما می توانید با کمی چسب مخصوص، کار نصب چمن ها بر روی کف بالکن را انجام دهید. البته اگر فکر می کنید به یک نصاب چمن مصنوعی حرفه ای نیاز دارید، می توانید با واحد پشتیبانی فروشگاه ایرانیان چمن در ارتباط باشید.

اگر دوست دارید که از مبلمان بر روی چمن نصب شده کف بالکن استفاده کنید، بهتر از چمن هایی که دارای ارتفاع کم هستند بین ۱۰ تا ۱۵ میلیمتر استفاده کنید. البته هرچقدر ارتفاع الیاف چمن های مصنوعی بیشتر باشد، زیبایی و طبیعی بودن آنها بیشتر به چشم می آید و ماندگاری بالاتری هم دارند.

شرکت ایرانیان چمن یکی از بزرگترین و قدیمی ترین شرکت های تولید کننده چمن در کشور است که علاوه بر تولید چمن های تزئینی در زمینه تولید انواع چمن مصنوعی ورزشی با قیمت مناسب فعالیت دارد. برای مشاهده و آگاهی از قیمت چمن مصنوعی می توانید به فروشگاه آنلاین این شرکت مراجعه و خرید خود را با ارزان ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام دهید.