چمن مصنوعی دیواری

یکی از بهترین متریالی که می توانید برای تزئین دیوار از آن استفاده کنید، چمن مصنوعی است. این محصول را می توانید برای تزئین قسمت های مختلف خانه یا محل کارتان مورد استفاده قرار دهید. کاربردهای بسیاری برای این محصول وجود دارد، به عنوان مثال می توان از چمن های مصنوعی برای تزئین بالکن و تراس، چوشش حیاط خانه و مدرسه و زمین های ورزشی استفاده کرد.

از بین کاربردهای بسیاری که برای این محصول می توان نام برد، چمن مصنوعی دیواری یکی از روش هایی است که می توانید دیوارهای خارجی یا داخلی ساختمان را با آن پوشش داده و به زیباترین شکل ممکن تزئین کنید. اگر از دیوارهای سیمانی و آجری خسته شده اید و می خواهید نمای تازه ای برای خانه تان ایجاد کنید، بهترین راه نصب چمن مصنوعی بر روی دیوار است.

مزایای چمن مصنوعی دیواری

چمن مصنوعی دیواری

همانطور که می دانید دیوارهای سیمانی و آجری جذابیتی ندارند و بهتر است با یک متریال مناسب پوشش داده شوند. امروزه کمتر خانه ای را مشاهده می کنید که هنوز دیوارهای سیمانی یا آجری داشته باشد، اما ممکن است این نوع دیوارهای را در ساختمان های اداری، تجاری و یا مراکز درمانی مانند بیمارستان ها و درمانگاه های داخل شهر دیده باشید.

نصب چمن مصنوعی دیواری در زیبایی نمای خارجی ساختمان ها بسیار موثر است و می تواند فضای زیباتر و دلنشین تری را برای ساکنان ساختمان های اداری، تجاری و مسکونی ایجاد کند. به همین خاطر اغلب افرادی که قصد ایجاد تغییر در نمای خانه های خود را دارند، سعی می کنند از چمن مصنوعی تزئینی برای اینکار استفاده کنند.

از جمله مزایای چمن های مصنوعی دیواری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارزان قیمت بودن
  • نصب سریع و آسان
  • بدون نیاز به شستشوی مداوم
  • قابلیت جابجایی
  • امکان نصب بر روی دیوارهای بتنی، سیمانی، آجری، کاهگلی، چوبی و فنس
  • قابلیت نصب در همه شرایط آب و هوایی و جوی

تزئین دیوار با چمن مصنوعی

چمن مصنوعی دیواری

توجه به زیبایی دکوراسیون داخلی خانه یکی از مواردی است که می تواند در افزایش روحیه شما موثر باشد. داشتن یک دیوار سبز درون فضای داخلی ساختمان یک ایده بسیار عالی برای داشتن یک خانه شیک و زیبا است. محصولات بسیار زیادی وجود دارند که به عنوان چمن مصنوعی دیواری در فروشگاه چمن مصنوعی ایرانیان چمن به فروش می رسند. شما می توانید بر اساس سلیقه و بودجه ای که دارید، خرید خود را انجام دهید.

حتماً در لابی ساختمان های بزرگ ادارای و تجاری و یا هتل ها دیوارهای سبز را مشاهده کرده اید که با استفاده از چمن مصنوعی تزئین شده اند. این دیوارها را اصطلاحاً گرین وال Green Wall هم می گویند و یکی از ایده های نوین برای طراحی دکوراسیون داخلی محسوب می شوند.

باغ ها و ویلاها و تالارهای پذیرایی یکی دیگر از مکان هایی هستند که می توانید از چمن مصنوعی برای تزئین دیوارهای خارجی و داخلی آنها استفاده کنید. چمن مصنوعی برای ویلا و باغ ویلا یکی از متنوع ترین طرح ها و مدل ها را در اختیار شما می گذارد تا ابر اساس سلیقه و بودجه ای که دارید خریدتان را بصورت اینترنتی انجام دهید.

خیلی از شهرها شرایط آب و هوایی لازم برای استفاده از چمن طبیعی را ندارند. با وجود کمبود آب و گرمای هوا در بیشتر مناطق کشور امکان نصب چمن طبیعی وجود ندارد و بعد از مدت کوتاهی شاهد خشک شدن و از بین رفتن چمن ها خواهید بود. بنابراین بهترین راه برای داشتن فضایی زیبا و دلنشین برای گذراندن اوقات فراغت و بازی و تفریح خرید چمن مصنوعی و جایگزین کردن آن با نمونه طبیعی می باشد.

ممکن است شما در محلی زندگی می کنید که امکان نصب چمن های طبیعی به دلیل نامساعد بودن شرایط آب و هوایی یا جغرافیایی وجود نداشته باشد. در اینضورت می توانید با استفاده از چمن مصنوعی برای حیاط خانه تان یک فضای دلنشین و زیبا ایجاد کرده و بر روی دیوارها نیز از چمن های تزئینی استفاده کنید و از فضای سبز موجود در کنار خانواده لذت ببرید.

نحوه نصب چمن مصنوعی روی دیوار

چمن مصنوعی دیواری

خوشبختانه امکان نصب چمن مصنوعی بر روی انواع دیوارها وجود دارد. اگر دیوار خانه شما سنگی باشد می توانید از چسب دوجزئی برای چسباندن تایل های چمن بر روی دیوار استفاده نمایید. برای دیوارهای آجری و بتنی می توانید با استفاده از یک مته و دریل ابتدا دیوار را در محل های مشخص سوراخ کرده و بعد با استفاده از پیچ و رول پلاک، کار نصب چمن مصنوعی روی دیوار را به اتمام برسانید.

دیوارهای چوبی که بیشتر در روستاها دیده می شوند و دیوارهای کاهگلی هم امکان نصب و استفاده از چمن های دیواری را دارند. فقط کافی است که از چند عدد میخ فولادی برای محکم کردن تایل ها بر روی دیوار استفاده نمایید.