چمن مصنوعی

اگر برای خرید چمن مصنوعی نمی دانید که از کجا باید این محصول تزئینی و زیبا را تهیه کنید، این مطلب راهنمای کاملی برای افرادی است که دنبال پاسخی برای این پرسش هستند که چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم؟ اما قبل از اینکه برای خرید اقدام کنید بهتر است درباره چمن مصنوعی بیشتر بدانید و با دانش کافی بتوانید بهترین مدل این محصول را برای نصب در خانه یا محل کارتان انتخاب کنید.

یکی از مهمترین مواردی که در خرید هر محصولی باید به آن دقت داشته باشید میزان بودجه شما می باشد. قیمت چمن مصنوعی به دلیل تنوع در مدل های این محصول یکی از مواردی است که می تواند در انتخاب و خرید شما موثر باشد. قیمت این محصول بر اساس مولفه هایی مانند نوع بکینگ، ارتفاع الیاف و تراکم چمن ها متغیر است.

چمن مصنوعی

از مدت ها قبل چمن مصنوعی به عنوان یک محصول جایگزین برای زمین های ورزشی که از چمن طبیعی استفاده می کردند، شناخته می شود. این چمن ها به دلایلی رفته رفته جایگزین چمن های طبیعی شدند و بیشتر ورزشگاه از چمن مصنوعی ورزشی برای پوشش زمین های فوتبال و گلف استفاده می کردند.

از مهمترین دلایلی این جایگزینی می توان به مقرون به صرفه بودن، عدم نیاز به آبیاری و کود دهی و سمپاشی، عدم نیاز به هرس کردن و امکان نصب و تعویض سریع چمن مصنوعی ورزشی نام برد.

چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم؟

البته خیلی طول نکشید که استفاده از چمن های مصنوعی برای تزئین مکان هایی در خانه های مسکونی و مراکز تجاری و اداری کوچک و بزرگ مورد استفاده عموم مردم قرار گرفت. این محصولات تحت عنوان چمن مصنوعی تزئینی برای موارد مانند نصب در بالکن، حیاط خانه و مدرسه و روف گاردن و پشت بام استفاده می شد.

انواع چمن مصنوعی

چمن های مصنوعی بر اساس مولفه هایی مانند رنگ، میزان تراکم، ارتفاع الیاف و نوع کاربری آنها دسته بندی می شوند. همین موارد باعث شده است تا دو نوع از این محصول تحت عنوان چمن مصنوعی ورزشی و تزئینی در کارخانه جات به سرعت تولید شود و برای فروش به بازارهای جهانی عرضه گردد.

فروشگاه های متعددی برای خرید چمن های ورزشی و تزئینی در سراسر کشور وجود دارد ولی بهترین فروشگاه های چمن مصنوعی در تهران را می توانید به دلیل داشتن متنوع ترین محصولات با ارزان قیمت ترین مدل ها را از شرکت ایرانیان چمن تهیه کنید.

اگر هنوز به پاسخ خود درباره اینکه چمن مصنوعی از کجا تهیه کنم؟ نرسیده اید، می توانید از فروشگاه چمن مصنوعی ما دیدن نمایید و از میان محصولات متنوع و زیبایی که برای مشتریان و بازدیدکنندگان وب سایت قرار داده شده است با توجه به نوع کاربری، سلیقه و قیمت مورد نظرتان بهترین انتخاب را داشته باشید.

چمن مصنوعی ورزشی از کجا تهیه کنم؟

اگر شما یک باشگاه دار هستید یا یک ورزشگاه و زمین فوتبال دارید، و می خواهید برای پوشش زمین بازی از چمن مصنوعی ورزشی استفاده نمایید باید بدانید که محصول با کیفیت و با قیمت مناسب را از کجا باید تهیه کنید. فروشگاه های زیادی در تهران و سایر نقاط ایران در زمینه نصب و فروش چمن مصنوعی ورزشی فعالیت دارند، اما همه این شرکت ها و فروشگاه دارای سابقه و تجربه کافی در این زمینه نمی باشند.

چمن مصنوعی ورزشی

همانطور که می دانید خرید و فروش چمن مصنوعی ورزشی بیشتر از طریق مزایده و مناقصه انجام می شود. ایرانیان چمن با داشتن سابقه طولانی در این زمینه یکی از بزرگترین و معتبرترین شرکت ها در زمینه مشاوره، فروش و نصب چمن مصنوعی در کل کشور می باشد و طی سالها توانسته است در طراحی و ساخت بسیاری از زمین های ورزشی، استادیوم های چندصد هزار نفری، زمین های فوتبال و غیره به عنوان شرکت پیمانکار و فروشنده محصولات متنوع جایگاه خود را در این زمینه در کشور تثبیت نماید.

چمن مصنوعی تزئینی از کجا تهیه کنم؟

همانطور که گفته شد، چمن های مصنوعی دارای انواع مختلفی از جمله چمن تزئینی هستند که برای کاربری های متنوع مورد استفاده افراد قرار می گیرد. یکی از پر کاربردترین و پرفروش ترین محصولات چمن مصنوعی برای بالکن می باشد که به عنوان متریال اصلی برای تزئین تراس در خانه ها و آپارتمان های کوچک و بزرگ مورد استفاده همه مردم قرار می گیرد.

چمن مصنوعی برای بالکن

از چمن های تزئینی در طراحی فضای سبز شهری و محوطه سازی برای ویلاها هم استفاده می شود. از رو چمن مصنوعی برای ویلا یکی از پرفروش ترین محصولات بازار فروش این محصول طی سال جاری بوده است. اغلب افرادی که در خانه های ویلایی یا باغ ویلاها زندگی می کنند به دلیل مشکلاتی که چمن طبیعی دارد، سعی می کنند از چمن های غیرطبیعی که هزینه های نصب و نگهداری کمتری دارد استفاده کنند.

از این چمن ها برای تزئین حیاط خانه و مدارس و حتی به عنوان چمن مصنوعی دیواری هم استفاده می شود. محصولاتی که دارای تراکم بالاتری هستند و الیاف آنها بلندتر است بیشتر برای ویلا و باغ و تالار استفاده می شوند و چمن هایی که دارای الیاف متوسط هستند برای نصب در خانه و یا بین سنگ مورد استفاده قرار می گیرند. برای مکان هایی مانند بالکن یا تزئین دیوار با چمن مصنوعی از مدل های مخصوصی استفاده می شود که می توانید نمونه های آن را در ادامه مشاهده نمایید.