چمن مصنوعی

اغلب افراد برای حیاط خانه و مدارس و یا فروشگاه ها و جلو مغازه هایشان به دلیل ماندگاری، کیفیت و ظاهر طبیعی و نداشتن هزینه های جانبی و نگهداری ساده و ارزان قیمت به خرید چمن مصنوعی روی آورده اند. البته پیش از خرید چمن مصنوعی باید به محلی که می خواهید این محصول را نسب کنید توجه داشته باشید. اولین پارامتر مهم توجه به میزان رفت و آمد و تردد در آن مکان می باشد. چمن منصوعی برای مکان های پر تردد باید دارای دوام و کیفیت و قابلیت انعطاف پذیری بالایی باشد تا بتوانید سال ها از آن استفاده کنید.

بکینگ چمن مصنوعی

بکینگ چمن مصنوعی

بکینگ چمن مصنوعی به عنوان مهمترین بخش از این محصول است که الیاف چمن به وسیله آن محکم می شوند. این یک عامل بسیار مهم در دوام و کیفیت چمن محسوب می شود. زیرا چمن های مصنوعی باید بتوانند در برابر انواع فشارها مقاومت کنند و بر اثر تردد زیاد دچار آسیب و فرسودگی نشوند. لایه بکینگ از ماده پلی اورتان ساخته می شود و بصورت دولایه تولید می شود که در لایه اول الیاف چمن در آن بافته می شوند و لایه بعدی برای افزایش استحکام به وسیله چسب مخصوص به لایه زیرین چسبانده می شود. به همین خاطر چمن مصنوعی می تواند در مکان های پر تردد بدون کوچکترین مشکلی استفاده و نصب شود.

وزن چمن مصنوعی

وزن یکی دیگر از عوامل مهم در خرید چمن مصنوعی برای مکان های پر تردد است. منظور از وزن فقط وزن الیاف چمن است و وزن لایه بکینگ مورد نظر نیست. هرچه وزن چمن بیشتر باشد یعنی تراکم بالاتری دارد و به معنی دوام و ماندگاری بیشتر محصول است. اگر می خواهید از چمن مصنوعی برای حیاط خانه یا مدارس استفاده کنید که دارای تردد بالایی هستند باید حداقل از محصولاتی که دارای وزن اسمی ۲ کیلوگرم می باشند استفاده نمایید. برای مکان هایی که کم تر رفت و آمد دارند مانند بالکن چیزی در حدود ۱ تا ۱.۵ کیلوگرم کافی است.

ارتفاع چمن مصنوعی

چمن مصنوعی ورزشی

ارتفاع الیاف یکی دیگر از عواملی است که در میزان قابلیت تحمل تردد های زیاد را مشخص می کند. از چمن هایی که دارای ارتفاع الیاف بیشتری هستند در مکان های ورزشی استفاده می شود. چمن مصنوعی ورزشی برای زمین فوتبال ، فوتسال و گلف و بسیاری از زمین های ورزشی دیگر استفاده می شود. هرچه ارتفاع الیاف بیشتر باشد ماندگاری چمن هم بالاتر است. به علاوه چمن هایی که دارای الیاف بلندتری هستند ظاهر بسیار طبیعی تر و زیباتری خواهند داشت و الیته گران قیمت تر هم هستند. اگر می خواهید فضایی که برای بازی بچه ها یا حیوانات خانگی دارید را چمن کنید بهتر است ارتفاع چمن بیشتر از ۲۵ میلیمتر نباشد ولی اگر قصد خرید چمن مصنوعی برای زمین فوتبال را دارید بهتر از محصولاتی که دارای ارتفاع بالای ۴۰ میلیمتر هستند استفاده کنید.

فروشگاه ایرانیان چمن

برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با واحد فروش شرکت ایرانیان چمن تماس بگیرید و از مشاوره های پیش از خرید استفاده نمایید. فروشگاه چمن مصنوعی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با خیال راحت از میان تعداد زیادی از محصولات، بر اساس قیمت چمن مصنوعی مورد نظرتان را خرید کنید. همواره کارشناسان فنی در واحد فروش و پشتیبانی آماده پاسخگویی به پرسش های مشتریان عزیز هستند و شما را در انتخاب و خرید بهتر راهنمایی می کنند. بیشتر هایی که برای مکان های پر تردد استفاده می شوند دارای قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات هستند و این موضوع به خاطر تراکم بیشتر، وزن اسمی بالاتر، ارتفاع بلندتر و کیفیت بیشتر لایه بکینگ چمن مصنوعی ورزشی است.